Welkom bij de serviceafdeling van PharionTech
Onze dienstverlening is erop gericht snelle, kwalitatieve en betrouwbare service te verlenen. Dit maken we mogelijk door te voorzien in een online platform die 24/7 tot je beschikking staat. Hier kun je terecht voor vragen en advies over de glasvezeltechniek en/of problemen die je ondervind aan gekochte producten. We nodigen je ook uit te kijken naar onze blogs en de meest gestelde vragen, die je onderaan deze pagina vind. Hier vind je antwoord op vraagstukken die je tegen kan komen als je werkzaam bent in de glasvezeltechniek. Staat wat je zoekt er niet bij. Vul dan onderstaand formulier in met de vraag die je hebt.
Bij PharionTech wordt er gezorgd dat je altijd bij een online service punt terecht kan voor vragen en advies. Wij zijn ons ervan bewust dat de werkzaamheden doorgang moeten vinden en bieden juist daarom deze extra service aan om storingen zo snel mogelijk voor je af te handelen. Hierdoor kan je doorwerken zonder je druk te maken over falend apparatuur.
Storing?
Neem hier contact.
Andere Vragen?
Wat is de garantie periode?
Wij bieden een fall-back garantie. Deze fall-back garantie houdt in dat je een leenapparaat tot je beschikking krijgt wanneer er een defect optreedt aan je apparaat binnen de gestelde garantietermijn. Je kunt meer informatie hierover vinden op deze link
Wat is de levertijd?
Wij streven naar een levertijd van 1 a 2 werkdagen.
Welke service kan ik verwachten?
Onze dienstverlening is erop gericht snelle, kwalitatieve en betrouwbare service te verlenen. Dit resulteert zich in een online omgeving die 24/7 tot je beschikking staat. Hier kan je terecht voor vragen en advies over de glasvezeltechniek en/of problemen die je ondervind aan gekochte producten. Wij nodigen je uit te kijken naar onze meest gestelde vragen of onze blogs. Staat wat je zoekt er niet bij vul onderstaand formulier dan in en wij nemen contact met je op.
Ik heb mijn product nog niet ontvangen?
Wij streven naar een levertijd van 1 a 2 werkdagen. Vanwege een vertraging bij Post NL kan het zo zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen, waardoor het pakket later binnenkomt dan gebruikelijk is en je gewend bent van PharionTech. Bekijk de track & trace code om de status van je verzending te bekijken.
Hoe kan ik bestellen?
Bestel je fusielasapparatuur en gereedschap eenvoudig met of zonder het aanmaken van een account. Na het plaatsen van je bestelling wordt deze verwerkt en verzonden binnen twee dagen. Je krijgt een track en trace code toegestuurd, waarmee je de verzending kan volgen.
Waar kan ik een storing Melden?
Als er een defect optreedt aan je fusielasapparaat kan je een storing melden en dan helpen wij je graag hierbij. Klik op deze link en volg de instructies.
Kan ik mijn product retourneren?
Voor zakelijke klanten geldt dat het herroepingsrecht niet van toepassing is. Dit betekent dat aangeschafte producten niet retour gestuurd kunnen worden. Voor meer informatie of als je een product wil retourneren, klik dan hier .